جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
توقف خودرو حمل قاچاق با شلیک پلیس/ راننده فوت شد
بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: راننده خودروی حامل کالای قاچاق که بدون توجه به دستور توقف پلیس در محور خاکی با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت بود با تیراندازی مأموران متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی خاکی منتهی به استان خوزستان نموده و منطقه را برای جولان دادن خودروهای حامل کالای قاچاق نا امن می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بسیار بالا در حال حرکت بوده و در انتهای مسیرهای خاکی قصد ورود به جاده را داشت، دستور توقف می‌دهند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه نوع رانندگی راننده خودرو، ظن مأموران را به قاچاق مواد مخدر معطوف کرد، خاطرنشان کرد: با وجود دستور ایست از جانب مأموران پلیس، راننده خودرو بدون توجه، با انجام حرکات خطرساز قصد زیر گرفتن یکی از نیروهای پلیس را داشته که برابر قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک چند تیر هوایی، اقدام به هدف قرار دادن لاستیک خودروی مذکور نموده که متأسفانه به دلیل پستی و بلندی‌های جاده خاکی فوق و تغییر مسیر ناگهانی این خودرو، یک گلوله بعد از برخورد با بدنه خودرو، کمانه کرده و به راننده اصابت می‌کند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: مأموران انتظامی سریعاً راننده را توسط تیم پزشکی اورژانس به بیمارستان انتقال می‌دهند که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

کد خبر 23853
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار