پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مدیریت مصرف آب برای گذر از تابستان
ایسنا/بوشهر مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر گفت: برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد و قطع انشعابات غیرمجاز از جمله خانه باغ‌ها در اولویت قرار دارد.

عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تسریع در طرح‌های آب‌رسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر عنوان کرد: طرح آب‌رسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران افتتاح می‌شود.

وی از تکمیل پروژه‌های آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح آب‌رسانی به ۲۴ روستا در استان بوشهر با اعتبار ۶۵۸ میلیارد ریال اجرا شد که فردا و همزمان با حضور وزیر نیرو در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طول خط انتقال این پروژه‌ها را ۲۵ کیلومتر دانست و افزود: برای اجرای این طرح‌های آب‌رسانی بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع در روستاها اجرا شده است.

حمزه‌پور، تأمین پایداری آب، رفع مشکلات شبکه آب روستاها و جلوگیری از هدر رفت آب از شبکه‌های فرسوده را از اهداف این طرح دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح آب‌رسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر با جمعیت بیش از ۱۸ هزار نفر، شامل ۲ هزار و ۵۳۷ خانوار از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه منابع آب این طرح‌ها از محل خط آب‌رسانی کوثر و چاه‌های تنگ‌سدر تأمین شده است، اظهار کرد: طرح‌های مهم دیگر آب‌رسانی در روستاها و شهرهای استان بوشهر در حال اجرا است که امسال در ایام مختلف افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام 

کد خبر 23854
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار