پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
رفع مشکلات حوزه نخل و خرما در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود
بوشهر - استاندار بوشهر بر لزوم تلاش همگانی برای رونق تولید تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات حوزه بخش کشاورزی به ویژه نخیلات در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: در سالی که مزین به نام تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی است همه باید تلاش کنیم تا زمینه رونق بیش از پیش تولید در استان فراهم شود.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان استان برای کاهش مشکلات فعالان اقتصادی تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات فعالان اقتصادی زمینه‌ساز توسعه اشتغال و همچنین رونق تولید در استان خواهد شد که همه باید در این زمینه مشارکت کنند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع در حوزه اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و دیگر بخش‌ها مشارکت کنند تا از این فرصت زمینه رونق تولید و اقتصاد در جامعه فراهم شود.

وی خواستار مشارکت و همکاری نمایندگان با فعالان اقتصادی شد و اضافه کرد: اصلاح موانع در حوزه قوانین از سوی مجلس شورای اسلامی، آئین‌نامه‌ها از طرف دولت و مقررات‌زدایی از سوی بخش‌های مختلف وزارتخانه‌ها ضروری است.

گراوند با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی ایکس‌ری کانتینری در بندر دیر برای رونق صادرات از این بندر به بنادر کشور قطر تصریح کرد: تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در عرصه صادرات از بنادر استان بوشهر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با همدلی حل و فصل می‌شود افزود: نشست‌هایی را با معاونان وزارت جهاد کشاورزی برای مشکلات حوزه بخش کشاورزی به ویژه نخیلات داشته‌ایم و امیدواریم منابع اعتباری اختصاص یابد.

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبار لازم برای طرح آبرسانی سیراف - جم خبر داد و تصریح کرد: ۵۰ میلیارد تومان برای خط آبرسانی سیراف جم از محل ماده ۲۸ و ظرفیت منابع اعتباری بخش بحران تخصیص یافته و ابلاغ شده است.

کد خبر 23860
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار