جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
روند صادرات از بنادر استان بوشهر تسهیل شود
بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلاکی گفت: باید با تلاش همه مسئولان، روند صادرات از بنادر استان بوشهر تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع تولید و کمک به رونق این بخش در استان بوشهر استفاده شود.

وی با اشاره به انتخاب شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: حل مشکلات تولید کنندگان، صادر کنندگان و سرمایه‌گذاران یک ضرورت است که باید با جدیت دنبال شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه تجارت و بازرگانی خارجی است و باید برای رفع مشکلات این حوزه تلاش شود.

وی با اشاره به فعالیت استان بوشهر در عرصه تجارت دریایی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه مبادلات تجاری به ویژه صادرات است که این استان دارای پیشینه تاریخی بسیار کهن در این عرصه است.

جمیری خواستار تلاش همه مسئولان کشور برای ایجاد رونق اقتصادی در استان بوشهر شد و افزود: حل مشکلات اقتصادی استان بوشهر آثار آن به تمام کشور بر می‌گردد که باید عزمی جدی در این زمینه شاهد باشیم.

وی یکی از راهکارهای مهم در حل مشکلات اقتصادی استان را داشتن برنامه دانست و تصریح کرد: در این زمینه باید با برنامه‌ریزی مناسب شناسایی ضعف‌ها و قوت‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس کمک به حل مشکلات فعالان اقتصادی استان بوشهر را وظیفه دولت‌مردان دانست و بیان کرد: با طراحی مناسب مدیریتی، اجرایی و قانون‌گذاری باید در حل مشکلات فعالان اقتصادی از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

کد خبر 23861
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار