جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت روز معلم

خارگ : سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم و سالروز شهادت عالم ربانی و فیلسوف عالیقدر جهان اسلام شهید آیت الله مرتضی مطهری پیامی صادر کرد.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله جزیره خارگ سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم و سالروز شهادت عالم ربانی و فیلسوف عالیقدر جهان اسلام شهید آیت الله مرتضی مطهری پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

انتخاب سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم انتخابی بسیار شایسته و به جا است، او هم در مقابل روشنفکران غرب زده ایستاد و هم در مقابل انسان های متحجری که از دین و مقتضیات زمان خویش آگاهی نداشتند؛ به همین خاطر سالروز شهادت این بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

دوازدهم اردیبهشت یادآور رادمردی بزرگ و مجاهدی دانشمند است که نقشی فراموش نشدنی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی دارد. استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است.

تقارن این روز با روز بزرگداشت مقام معلم فرصتی را فراهم می آورد تا از معلمان و آموزگاران میهن اسلامی مان تقدیر و در برابر عظمت و مقام شامخ آنان سر تعظیم فرود آوریم.

معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشمداشت است. معلم تلاش می‌کند آینده انسان‌‌ها را تضمین کند. معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه‌ای می‌باشند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند.

12 اردیبهشت فرصت مغتنمی است که صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید، تقدیم نماییم.    

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تمامی معلمان والا مقام شهید این مرز و بوم، این روز بزرگ را به تمامی معلمین گرانقدر بویژه معلمین جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را در راه اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از رهنمودهای گهربار امام راحل(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

سرهنگ حیاتی

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ

کد خبر 23878

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار