چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - Wednesday, 17 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
وضعیت مراکز خرید گندم در شهرستان گناوه بهبود می‌یابد
گناوه- فرماندار گناوه گفت: ما آمادگی داریم تا از منابع شهرستان برای بهبود وضعیت مراکز خرید گندم و توسعه بیشتر این مراکز کمک شود و تحول خوبی در این زمینه در سطح شهرستان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر یکشنبه در بازدید از مرکز خرید گندم روستای مال قائد شهرستان گناوه اظهار داشت: در مرکز خرید گندم متعلق به تعاونی روستایی در روستای مال قائد شهرستان گناوه که امروز بازدید شد کار جدیدی در این حوزه و در راستای مکانیزه کردن مراکز خرید محصولات کشاورزی صورت گرفته است.

فرماندار گناوه افزود: یکی از بندهای اساسنامه تعاونی روستایی در سراسر کشور حمایت از کشاورزان است و تعاونی روستایی شهرستان گناوه بدون در نظر گرفتن میزان سود حاصله، کار بسیار خوبی در زمینه راه اندازی دو مرکز مکانیزاسیون تحویل گندم سطح شهرستان با بهره گیری از منابع مالی در اختیار انجام داده است.

وی ادامه داد: امسال با راه اندازی این مراکز خرید مکانیزه، مشکلاتی که کشاورزان در سال‌های اخیر در خصوص تحویل گندم داشتند با این کار شایسته که با تلاش مسئولان مربوطه در شهرستان و همکاری اداره غله و استان انجام شده رفع شده است.

مهرجو یادآور شد: با راه اندازی این مراکز خرید کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن گندم خود را تحویل می‌دهند و فرایند تحویل پول گندم نیز پس از تحویل اگر مشکلاتی در مشخصات و اطلاعات وجود نداشته باشد ۲۴ ساعت پس از تحویل بر اساس اعلام صورت گرفته، پرداخت می‌شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: تصمیم و عزم دولت در افزایش قیمت خرید گندم امسال کشاورزان، گامی مؤثری در راستای تأمین محصولات استراتژیک و مورد نیاز کشور و عامل تشویقی خوبی برای کشاورزان بوده است.

وی تصریح کرد: اگر چه در سال زراعی میزان بارش در سطح شهرستان نسبتاً ضعیف بود ولی پیش بینی می‌شود که مقدار قابل توجهی از محصولات توسط کشاورزان تحویل مراکز خرید شود.

فرماندار گناوه با تقدیر از تلاش همه دست اندر کاران این مراکز خرید گفت: شهرستان گناوه قابلیت تبدیل شدن به مرکز خرید قوی برای خرید محصولات کشاورزان در شمال استان بوشهر را دارا است تا زارعین و کشاورزان مجبور به انتقال محصولات خود به شهرهای دیگر استان و یا خارج از مرکز شهرستان نباشند.

مهرجو گفت: ما آمادگی داریم تا از منابع مالی شهرستانی برای بهبود وضعیت این مراکز خرید محصولات کشاورزی کمک شود و این مراکز خرید باز هم توسعه یافته و تحول خوبی در این زمینه در حوزه کشاورزی در سطح شهرستان صورت گیرد.

کد خبر 23882
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار