شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی با ادله کارشناسی اصلاح شود
ایسنا/بوشهر سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی خواستار اصلاح آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی با ادله کارشناسی شد.

مصدق کشاورزی، در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی با ریاست گراوند استاندار بوشهر و حضور نمایندهای مردم شریف شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم و شهرستان دشتستان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر، مدیران بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون ضمن بیان ادله های کارشناسی و دقیق، خواستار اصلاح مواد یک و دو آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی شد.

وی با بیان اینکه این مواد منجر به تعطیلی و انفعال تعاونی های مرزنشین از سال ۸۵ تا کنون شده است، گفت: ظرفیت تعاونی مرزنشین بسیار مناسب بوده و ما بایستی به دنبال احیا این تعاونی ها باشیم.

در ادامه این جلسه عبدالکریم.جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی، رسیدگی به دغدغه های بخش خصوصی و موضوع محوری را بسیار کار پسندیده ای دانست و از دست اندر کاران تقدیر کرد.

همچنین ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص کمک به رفع مشکلات صادراتی صادرکنندگان استان اعلام آمادگی کرد.

در پایان با دستور عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر تیم کاری متشکل از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مدیرکل صمت، مدیر کل اقتصاد و دارایی و اتاق تعاون استان بوشهر به ریاست معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تشکیل گردد تا در اسرع وقت پیشنهادات اصلاحی نهایی شده و جهت طرح در هیات وزیران با معاون اول ریاست جمهوری مکاتبه و منعکس گردد.

انتهای پیام

کد خبر 23884
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار