جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد/ احتمال بارش پراکنده باران
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا صبح فردا شاهد گذر امواج ناپایدار جو در استان بوشهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس در برخی ساعات ضمن افزایش موقتی سرعت وزش باد و پوشش ابر، وقوع ناپایداری‌های همرفتی به صورت بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان، به خصوص بر روی دریا و نواحی شرقی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از فردا تا پایان هفته دریا نسبتاً آرام خواهد بود.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در برخی نقاط بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق. فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا شمال غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی طی امشب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 23915
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار