پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
آموزه‌های امام علی (ع) در عرصه عدالت‌طلبی ترویج شود
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آموزه‌های امام علی (ع) در عرصه ظلم‌ستیزی و عدالت‌طلبی در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر دوشنبه در برنامه ماه باران رحمت الهی در فضای مجازی ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت: دنیا محل گذر و آخرت محل استقرار ابدی است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید بر ضرورت بهره بردن از ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر خاطرنشان کرد: اوج شب‌های ماه مبارک رمضان لیالی قدر است که باید از این شب‌ها برای رسیدن به سعادت و کمال بهره برد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه لیالی قدر می‌تواند انسان را به خداوند متعال نزدیک کند تصریح کرد: سرنوشت انسان در شب‌های قدر رقم می‌خورد که استفاده از این ظرفیت و احیا آن باید مورد توجه قرار بگیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: زندگی با رعایت تقوا یکی از آموزه‌های امیر مؤمنان حضرت علی (ع) است که توجه به این آموزه انسان را از گناه دور و سعادت و کمال را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه توجه به تقوا در زندگی بر خواسته از ایمان به خدا و نگاه به آخرت است افزود: کسی که الگوی حضرت علی (ع) امامت و ولایت در دل دارد در زندگی سعادتمند می‌شود و رهروان واقعی ائمه طهارت (ع) است.

وی با تأکید بر استفاده از آموزه‌های امام نخست شیعیان جهان حضرت علی (ع) گفت: ترک گناه، توجه به واجبات الهی خصوصاً رسیدگی به نیازمندان جامعه از درس‌های امام علی (ع) است که باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

صفایی بوشهری با تأکید بر نگاه به آخرت، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی را از درس‌های مهم حضرت علی (ع) دانست و خاطر نشان کرد: باید آموزه‌های امام علی (ع) به ویژه در عرصه ظلم‌ستیزی عدالت‌طلبی در جامعه ترویج شود.

کد خبر 23920
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار