جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر آغاز شد
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آغاز گام و مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در این استان در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در نشست قرارگاه جهادی طرح شهید سلیمانی استان بوشهر اظهار داشت: تیم‌های مراقبت و پیشگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی برای مرحله پنجم راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای چهار مرحله طرح شهید سلیمانی و موفقیت‌های آن تصریح کرد: در ۴ مرحله طرح شهید سلیمانی ۱۴۵ تیم مراقبت و پیشگیری با ۶۹۹ عضو خدمات لازم را ارائه کردند

رزمجو با اشاره به فعالیت ۱۹۲ تیم نظارتی با ۴۷۲ عضو افزود: در این راستا ۱۲۱ تیم حمایتی با ۴۱۶ عضو فعالیت کردند و ۲۵۰ کادر درمانی با این تیم‌ها همراه بودند.

وی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی استان بوشهر ۵۰ پزشک مشارکت داشته‌اند که در اجرا ۴ مرحله طرح شهید سلیمانی در بخش ره‌گیری ۴۰۰ هزار نفر، تست تشخیص سریع ۵۷ هزار نمونه و ۲۷ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال قبل ۱۳۵٫۸ میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی سپاه استان بوشهر با مشارکت جهادگران و بسیجیان در شهرها و روستاهای استان توزیع شد.

رزمجو بیان کرد: در فروردین‌ماه امسال ۱۱٫۹ میلیارد تومان سبد غذایی توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان استان بوشهر تحویل آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان شد و این کمک‌ها ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: هفت هزار و ۳۱۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در دهه نخست ماه مبارک رمضان توزیع‌شده است که توزیع این بسته‌ها در دهه دوم و سوم این ماه ادامه دارد.

کد خبر 23938
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار