پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
پیام ریاست عقیدتی سیاسی پدافندهوایی شهیدهادی پور جزیره خارگ به مناسبت روز جهانی قدس

خارگ : حجت‌الاسلام فریدونی ریاست عقیدتی سیاسی پدافندهوایی شهیدهادی پور جزیره خارگ در پیامی فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش خارگ آنلاین : متن پیام ریاست عقیدتی سیاسی پدافندهوایی شهیدهادی پور جزیره خارگ حجت‌الاسلام فریدونی بمناسبت روز جهانی قدس :

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریستی و اشغالگر قدس است.
روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است.
این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.
امام خمینی (ره) با هدف پشتیبانی مردمی از فلسطین، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و خواستار تشکیل جبهه متحد اسلامی و انسانی برای تحقق حقوق مظلومان و مبارزه با ظالم و سیاست‌های آن‌ها تا فروپاشی استعمار و استبداد و ایجاد امنیت و آرامش در جهان شدند.
 اینجانب با  گرامیداشت روز جهانی قدس  با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرفیض الهی؛ همراه با مردم شهیدپرور جزیره همیشه مقاوم خارگ، دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی رساتر از همیشه بانگ حمایت ازفلسطین و بیزاری از رژیم اشغال گر قدس را معنادار و تأثیرگذار اعلام خواهیم داشت و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )، انزجار خود را از استکبار جهانی در راس آمریکا و اسراییل جنایتکار اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 24159

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار