جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
روز جهانی قدس میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره) است

خارگ : سرهنگ سید جبار موسوی فرمانده نیروی انتظامی بخش خارگ با صدور پیامی روز جهانی قدس تبریگ گفت و روز جهانی قدس را میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان و همچنین روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی بخش خارگ، سرهنگ سید جبار موسوی فرا رسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس این روز را روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دانست.

 

متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است؛ روزی که نماد صف‌بندی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست است.

با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، امکان برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند، اما ملت ایران ثابت کرد که محدودیت ها هم مانع از دلسردی مردم نمیشود و تحت هر شرایطی روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را فراموش نخواهند کرد و امسال نیز با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و مجازی میتوانند با صلابت بیشتر در عرصه مقابله با ظالمان ایستادگی کنند.

اینجانب  ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان ضمن محکومیت رژیم اشغالگر اسرائیل، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمانهای مقدس رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق می نمایند.

 


سرهنگ سید جبار موسوی

فرمانده نیروی انتظامی بخش خارگ

کد خبر 24161

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار