جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت روز جهانی قدس

خارگ : سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ در پیامی فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش خارگ آنلاین : ، و به گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله جزیره خارگ در متن پیام فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ اینچنین آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نام روز قدس مزین شده است تا تدبیر اندیشمندانه امام راحل عظیم الشأن در جهت ایجاد همدلی و هم زبانی مسلمانان سرتاسر دنیا فارغ از ملیت، رنگ و فرهنگ، که مظلومیت و آزادگی را فریاد می‌زنند؛ محقق گردد.

ندای حریت مسلمین جهان در تظلم خواهی از مردم رنج کشیده فلسطین سالهاست که خواب از چشمان غاصبان جنایتکار زدوده و آشفتگی خیال صهیونیسم و استکبار را رقم زده است. این روز مقدس، موجبات انسجام و یکدلی مومنان و مسلمانان در اقصی نقاط این کره خاکی را بوجود آورده و مایه دلگرمی مضاعف فلسطینیان شریف است.

روزی خواهد رسید که با اتحاد مسلمانان، بیت المقدس، نخستین قبله‌گاه مسلمین و جایگاه معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) و نماد مقاومت، ایستادگی و مبارزه علیه ظلم، رنگ آزادی را خواهد دید و مرهمی بر آلام مردمان و زنان دردمند و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات همه شما مومنان، فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس را گرامی داشته؛ از خدای منتقم، سربلندی و پیروزی مسلمین جهان در همه عرصه‌ها، نابودی رژیم اشغالگر قدس، احیاء آزادی و آرامش مظلومان جهان بالاخص مردم ستمدیده فلسطین و ظهور هر چه نزدیکتر منجی بشریت، قائم آل محمد حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) را مسئلت می‌نمایم.

 

سرهنگ حیاتی

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ

کد خبر 24164

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار