چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
پیام مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ 212 ذوالفقار سپاه خارگ  به مناسبت روز قدس

خارگ : ناوسالار یکم پاسدار بهمنیار عبدالهی فرمانده ناوتیپ 212 ذوالفقار سپاه خارگ و حجت الاسلام والمسلمین ایمان الهیان نماینده ولی فقیه در ناوتیپ 212 ذولفقار سپاه خارگ به صورت مشترک فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومی ناوتیپ 212 ذوالفقار سپاه خارگ در متن این پیام اینچنین آمده است:

 

باسمه تعالی
إن تنصروا الله ينصركم ويثبت أقدامكم

ابتکار تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان “روز جهانی قدس”، بازتاب خشم فروخورده ملت مظلوم و ستم‌دیده‌ای بود که بیش از ۷۰ سال است در چنگال اشغالگران گرفتار شده‌اند.

روز جهانی قدس، امروز به حلقه‌ وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای هم‌صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و آرمان آزادی قدس شریف به عنوان سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، محور انسجام و وحدت ملت‌های آزاده جهان در برابر تجاوز و اشغال‌گری شده است.

ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام حرکت‌های روشن‌گرانه بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

اگرچه امسال به دلیل شرایط خاص و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما آن‌چه مهم است و تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، حضور معنوی و باصلابت مردان و زنانی است که دل در گرو آزادی قدس شریف داشته و هیچ تردیدی در تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی نهایی حق بر باطل ندارند.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین روز جهانی قدس و ادای احترام به روح پاک شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت، همراه با اهالی مومن و روزه‌دار جزیره خارگ با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز، تجدید میثاق کرده و وحدت و یکدلی مردم گرانقدر و همیشه در صحنه جزیره مقاوم خارگ را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف مسألت داریم.

ناوسالار یکم پاسدار بهمنیار عبدالهی
فرمانده ناوتیپ ۲۱۲ ذوالفقار سپاه خارگ

روحانی پاسدار ايمان الهیان
نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۲۱۲ ذوالفقار سپاه خارگ

کد خبر 24165

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار