جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
پیام رئیس هیئت امنا موکب عزیز زهرا (س)حسین (ع) جزیره خارگ بمناسبت روزجهانی قدس

خارگ : روز جهانی قدس، میعاد مقدسی است میان مسلمانان جهان تا یک بار دیگر در صفوف به هم پیوسته کنار هم قرار بگیرند و ندای حریت سر بدهند.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین ، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، کربلایی مجید رسول زاده ،رئیس هیئت امنا موکب عزیز زهرا (س)حسین (ع) جزیره خارگ با صدور پیامی، این روز را  روزی دانستند که استکبار در هم می شکند و مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می زنند
متن کامل پیام رئیس هیئت امنا موکب عزیز زهرا (س)حسین (ع) جزیره خارگ به شرح ذیل است
بسم الله الرحمن الرحیم
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا مائده/۸۲

 

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه ای شد برای همدلی مستحکم تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی طنین افکن شود. روزی که استکبار در هم می شکند و مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می زنند تا مرهمی باشیم بر آلام دردمندان مظلوم تاریخ. اهمیت روز قدس و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌تواند نقشه راه مسلمانان در مسیر یاری رساندن به ساکنان واقعی آن دیار باشد و اهمیت همبستگی جهانیان را با ملت بی دفاع آن خطه یادآور می شویم.

در آخرین جمعه رمضان سال 1400 اگر چه به دلیل انتشار ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی و حضور فیزیکی   روز قدس وجود ندارد ولی قلب تپنده تمامی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین یکصدا فریاد حمایت سر میدهند و هیئت امنا موکب عزیز زهرا حسین علیه السلام، با بزرگداشت روز جهانی قدس ، خشم انقلابی و انزجار خود را علیه استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام و همبستگی و پیمان مجدد خود را با آرمان مقدس فلسطین و قدس در عرصه جهانی به نمایش می گذارند.

 

مجید رسول زاده

رئیس هیئت امنا موکب عزیز زهرا (س)حسین (ع) جزیره خارگ

کد خبر 24177

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار