جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
روز قدس، به فرمایش حضرت امام (ره)، روز حیات اسلام است.

خارگ : جمشیدشیخ زاده دبیر بنیاد بین المللی غدير خارک در پیامی فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش خارگ آنلاین : متن پیام جمشید شیخ زاده دبیر بنیاد غدیر خارگ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیام مشترکی به شرح ذیل صادر کردند.

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

روز جهانی قدس، نماد حق طلبی و آزادی خواهی و ظلم ستیزی با مستکبران جهان بالاخص رژیم غاصب اسرائیل است که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد تا این روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشد.
با فرمان تاریخی بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی، ملت ایران و مسلمانان سراسر جهان، هر سال در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، ماندگارترین روز، حمایت از آرمان مردم فلسطین را با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، در مقابل آئینه دیدگان جهانیان به رخ کشیده اند امسال نیز هرچند با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس عالمگیر کووید ۱۹ امکان راهپیمایی وجود ندارد؛ اما با فریاد دادخواهی درد مشترک تمام عدالت طلبان را به گوش جهانیان، خواهیم رساند و یاد آور خواهیم شد که مساله روز قدس هم امسال از هر سال مهم‌تر است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با گوش جان سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب در صف دل‌های مؤمن مسلمانان جهان، مشت خشم خود را از عمق جان بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش می کوبم و ندا می‌دهم: القدس ُ لنا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون...

 

جمشیدشیخ زاده

دبیر بنیاد بین المللی غدير خارک

 

کد خبر 24178

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار