جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
اسرائیل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد
ایسنا/بوشهر فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: اسرائیل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد و هر روز در سرزمین غصب شده فلسطین دچار حادثه می شود.

سرهنگ غلامرضا شهابی در مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس عنوان کرد: امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی حضوری و خودروی برگزار نشد ولی جوانانی به صورت خودجوش با برگزاری مراسمی پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند.

وی اظهار کرد: این روز، روز مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومین عالم است و روزی که ان‌شاالله استکبار جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: امام(ره) بیش از ۴۲ سال پیش این روز را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند که قدس فراموش نشود و در اذهان مسلمانان باقی بماند.

سرهنگ شهابی بیان کرد: اسرائیل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد و هر روز در سرزمین غصب شده فلسطین دچار حادثه می شود، همین توان و اتحاد مسلمانان باعث شده رژیم غاصب صهیونیسم هر روز در اضطراب و التهاب ناامنی به سر ببرد.

گفتنی است مراسم نمادین اهتزاز پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا به همراه پخش سرود حماسی حزب الله و فلسطین در میدان قدس بوشهر همزمان با روز جهانی قدس برگزار شد.

انتهای پیام 

کد خبر 24186
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار