سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ بمناسبت روز جهانی قدس

خارگ : بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین، بسیجان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم ‌اللَّه ‌الرّحمن ‌الرّحیم»
«وَلَن تَرْضَىٰ عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ...» (سوره بقره/آیه 120)
اکنون در جمعه‌ ای دیگر از جمعه های تاریخی آخر ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی قرار داریم که از سوی معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان ‌اللَّه‌ تعالی علیه) روز قدس نامیده شده است؛ همان لیلةالقدر تاریخ اسلام که تا مطلع الفجرِ نجات همه ملتهای مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، باید با حفظ بیداری و هوشیاری خویش دست از تلاش مجاهدانه و وحدت محور برنداشته، همچون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خود را ادا کنیم و با آرمان مقدس فلسطین و مردم مظلوم غزه تجدید میثاق نمائیم.
در این شرایط فوق العاده حساس تاریخی و تحولات اخیر جهان اسلام، که رژیم صهیونیستی در سایه تبلیغات منحرف کننده رسانه های مزدور غرب با ادامه شهرک سازی در اراضی اشغالی، فشار مستمر و سخت گیری بر زندانیان مظلوم و بی دفاع فلسطینی، اهداف ظالمانه خود را به پیش می برد و به آتش حوادث منطقه دامن می زند،  وحدت و همبستگی جزء به جزء امت اسلام در قبال توطئه های آمریکا و صهیونیست ها و همچنین مقابله شدید و محکومیت شدید با عادی سازی روابط رژیم های مرتجع عربی،‌ به ویژه رژیم خودکامه آل سعود با رژیم منحوس اسرائیل ضرورتی بس مهم، حیاتی و اجتناب ناپذیر است.
لذا مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ از کلیه مسلمانان و آزادگان جهان، به ویژه تمامی پیروان اهل بیت (علیهم السلام) و از اعضاء و مرتبطین در گوشه و کنار جهان درخواست می کند:
۱. «آزادی قدس شریف» و «رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین» از سلطه اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام و خلف صالح آن عزیز سفر کرده مقام معظم رهبری دانسته و تمامی همت و توانمندی‌های مادی و معنوی خود را در راستای تحقق این فریضه بزرگ دینی و انقلابی به کار گرفته و از تلاش باز نایستند.
۲.تنها راه حل مسأله فلسطین را تداوم انتفاضه و مقاومت در برابر جبهه کفر جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، نفی مطلق هر نوع سازش و تسلیم تا محو غده سرطانی اسرائیل، بازگشت آوارگانِ فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تضمین آینده این کشور با تحقق راهبرد «همه فلسطین برای همه مردم فلسطین» و «فلسطین از بحر تا نهر» اعلام و بر آن تأکید می‌نماییم.
۳. ایجاد اختلافات داخلی و مذهبی و همچنین فتنه انگیزی آمریکا، اسرائیل و شیخ نشینان سعودی و مزدوران شان را به همراه سیاست های شوم استکبار جهانی و ناتوی عربی در کشورهای اسلامی، با درج مقالات و انعکاس رسانه ای در سایت ها، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی تبیین و به شدت محکوم کنند.
۴.«آمریکا» را همچنان «طاغوت اعظم»، «شیطان بزرگ» و «دشمن شماره یک» خود دانسته و با محکوم‌کردن عهدشکنی کاخ سفید و خروج آن از «برجام» و اعمال تحریم‌های جدید ظالمانه، از دولت و دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای با اروپایی‌ها می‌خواهیم «شروط و ملاحظات راهبردی» رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب‌العین قرار داده و با هوشمندی و هوشیاری و دریافت تضمین‌های عملی لازم، قاطعانه و مسئولانه به صیانت از حقوق و منافع ایران اسلامی پرداخته و عنداللزوم تصمیم و اقدام انقلابی را در دستور کار قرار داده و نام خود را به نیکی در تاریخ جاودانه سازند.
          
«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ

کد خبر 24194

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار