سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
رضایی: مردم نسبت به کاندیدای دولتی و اصلاح طلب استقبال نشان نخواهند داد
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نسبت به کاندیدای دولتی و اصلاح طلب استقبال نشان نخواهند داد، گفت که جریان انقلابی به عنوان منتقدان دولت مستقر و وضع موجود شرایط خوبی دارند.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با ایسنا در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور اظهار کرد: متاسفانه هنوز با وجود نزدیک شدن به روزهای انتخابات، نحوه چینش کاندیداها و سناریوهای انتخاباتی جناح ها مشخص نشده و نمی توان تحلیل درستی از انتخابات ارائه داد. بخشی از علت این موضوع به دلیل عدم رشد احزاب و فصلی بودن آنها است.

وی افزود: علاوه بر این سردرگمی در بین احزاب و نخبگان، هنوز فضای جامعه برای یک مشارکت حداکثری آماده نشده است. مردم گلایه های بسیاری از دولت مستقر و وضع موجود بابت معیشت و وضعیت زندگی خود دارند که برخی از آنها را بابت حضور در انتخابات دلسرد کرده است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در شرایط موجود وضعیت انتخابات را تحلیل کنیم جریان انقلابی به عنوان منتقدان دولت مستقر و وضع موجود شرایط خوبی دارند خصوصا اگر بتوانند اجماع و هم افزایی داشته باشند. از سوی دیگر با توجه به گلایه ها از دولت، معتقدم مردم نسبت به کاندیدای دولتی و اصلاح طلب که مسببان وضعیت موجود هستند استقبال نشان نخواهند داد. خصوصاً با توجه به اینکه کاندیداهای دولتی مجبورند در ایام انتخابات وضعیت فعلی را تایید کنند و حامی وضع موجود باشند.

وی در عین حال گفت: البته جریان انقلاب نباید از الان خود را پیروز انتخابات بدانند چرا که رقیب آنها نشان داده که توان ایجاد موج های کاذب و پروپاگاندای رسانه ای زیادی دارند.

رضایی در پایان چالش اصلی پیش روی انتخابات را احتمال کاهش مشارکت دانست و تاکید کرد که همه باید تلاش کنیم شرایط برای افزایش مشارکت فراهم شود که راهکار این قضیه افزایش امید مردم نسبت به تغییر وضعیت موجود است.

انتهای پیام

کد خبر 24214
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار