سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
طبقه بالای متوسط هند به دنبال فرار از کرونا به کشورهای دیگر هستند
مدیرعامل شرکت پرواز چارتری جت‌ست‌گو می‌گوید فوق‌ثروتمندان هندی و ستارگان بالیوود تنها افرادی نیستند که با هواپیمای شخصی از بحران رو به وخامت کرونا در هند فرار می‌کنند. ‌

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، مدیرعامل شرکت پرواز چارتری جت‌ست‌گو می‌گوید فوق‌ثروتمندان هندی و ستارگان بالیوود تنها افرادی نیستند که با هواپیمای شخصی از بحران رو به وخامت کرونا در هند فرار می‌کنند.

‌کانیکا تکریوال، رئیس جت‌ست‌گو می‌گوید: خانواده‌های طبقه بالای متوسط هم تمام منابع مالی خود را صرف فرار به مالدیو و دوبی می‌کنند.

رئیس جت‌ست‌گو می‌گوید: ما در هفته‌های اخیر شاهد افزایش ۹۰۰ درصدی خرید بلیط به این مقاصد هستیم که ۷۰ تا ۸۰ درصد آن مربوط به طبقه بالای متوسط هند می‌باشد. این در حالی است که قبل از این بحران اکثریت مشتریان این پروازها را فوق‌ثروتمندان تشکیل می‌دادند.

بحران رو به وخامت کرونا وضعیتی ترسناک را بر هند حاکم کرده است. تنها در روز گذشته ۴۱۲ هزار هندی به ویروس کرونا آلوده شدند. تکریوال می‌گوید: در چنین شرایطی در ۱۰ روز اخیر هر شخصی که توانسته است هزینه اجاره یک هواپیمای چارتری یا جت خصوصی را فراهم کند از کشور فرار کرده است.

کد خبر 24216
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار