پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
پلمب ۵ کارگاه غیرمجاز جمع آوری زباله در بوشهر/ ورود با حکم قضایی و دادستانی
ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر از پلمب ۵ کارگاه غیرمجاز جمع آوری زباله در بوشهر خبر داد.

مسعود غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بر اساس قانون، مدیریت اجرایی کلیه پسماندها در حریم های شهری، بر عهده شهرداری ها قرار دارد.

وی افزود: همچنین ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند تاکید دارد که هر نوع نگهداری، مخلوط کردن، جمع آوری، حمل و نقل، خرید و فروش، دفع و صدور تخلیه پسماندها توسط افراد غیرمسئول، قانونی نیست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: متاسفانه ای عده ای منفعت طلب در یک فضای غیربهداشتی از طریق خودرو، موتورسیکلت و گاری اقدام به برداشت پسماندها کرده و در منازل شخصی و کارگاهی با دپوکردن آنها، سلامت عمومی را به خطر می اندازند.

غلامزاده ادامه داد: با توجه به حکم قضایی برای برخورد با هر گونه جمع آوری زباله و پسماند توسط افراد غیرمسئول، این سازمان اقدامات لازم قضایی را برای مقابله با این پدیده انجام می دهد.

وی عنوان کرد: در این راستا، طی ده روز گذشته و بر اساس ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند با حکم قضایی و در معیت نیروی انتظامی،  ۵ کارگاه غیرمجاز جمع آوری مواد بازیافتی پلمب شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند بوشهر یادآور شد: در کنار اطلاع رسانی از غیرقانونی بودن جمع آوری زباله و پسماندها توسط افراد غیر مسئول، اعلام می کنیم که با حکم قضایی و دادستانی اجازه نمی دهیم سلامت مردم با جمع آوری غیر اصولی زباله به خطر بیافتد.

انتهای پیام 

کد خبر 24219
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار