شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
پیام فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت سوم خرداد سالروز ازادسازی خرمشهر

خارگ : فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر ،در پیامی این روز را به عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور جزیره خارگ، خصوصا ایثارگران عزیز و خانواده های شریف آنان تبریک گفت

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله جزیره خارگ ، سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ در پیامی سالروز آزاد سازی خرمشهر را به عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور جزیره خارگ، خصوصا ایثارگران و خانواده های شریف آنان تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است؛

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با طلوع سومین روز خرداد، گلبانگ "انا فتحنا لک فتحا مبینا" بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین‌انداز می‌شود، روزی که فرشتگان زمینی با دستان خالی به حبل‌المتین الهی متصل شدند

و مژده فتح الهی را به ودیعه گرفتند تا مشتی از خاک وطن به دستان نامحرمان آغشته نشود

و چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب: "خرمشهر را خدا آزاد کرد

روز آزادی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از استقامت و پیروزی ملت، در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت، همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌ دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

این رخداد بزرگ فراتر از یک حادثه تاریخی، منشأ تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد و خرمشهر را ورای یک شهر و نقطه جغرافیایی، تاریخ مجسم مقاومت ملت، پایداری و جاودانگی انقلاب اسلامی قرار داد.

اینک با گذشت ۳۹ سال از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزه‌گونه و فتح‌الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور، بسیار الهام بخش و درس‌آموز است.

امروز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته، اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود، هر لحظه آماده  ازخودگذشتگی و خلق حماسه‌ای دیگر با رنگ و بوی "سوم خرداد" است.

اینجانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه و باصلابت جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق روز افزون ،عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سرهنگ حیاتی

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ

کد خبر 25297

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار