جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
پیام تسلیت فرمانده سپاه ثارالله خارگ به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)

خارگ:تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، تأثیری شگرف در"اتحاد و بیداری"جهان اسلام داشت و همه ساله درخرداد ماه، تمامی مسلمانان جهان با “بینش،بصیرت،شناخت،برادری و آگاهی”رحلت جانگداز آن امام همام رابه سوگ می نشینند.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین وبه گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله خارگ:سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثار الله جزیره خارگ به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) پیام تسلیت صادر کردند .

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قیام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ خرداد ۴۲ در حالی روی داد که مسیر جدیدی را برای مبارزان علیه رژیم طاغوت گشود، مسیر آگاهی بخشی به ملت، تکیه بر مردم و تاکید بر حضور آنان ویژگی اصلی نگاه امام خمینی(ره) در مبارزه با طاغوت بود.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکارات بی بدیل خود در همگرایی گروه‌های مختلف مردمی و سیاسی و ایجاد نهادهای مختلف به ویژه تاکید بر مردم سالاری در تعیین سرنوشت کشور، در بقا و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش به سزایی داشتند.

اشراف بی نظیر امام راحل به مسائل بین الملل و تلاش برای گسترش پرچم اسلام و عدالت در جهان و کمک به خارج کردن ملت‌های مظلوم از چنگال استکبار بر کسی پوشیده نبود چرا که امام عزیز از همان ابتدا اعتقاد بر پوشالی بودن قدرت‌های استعماری داشتند و همگان شاهدند که امروز چهره واقعی و ضعیف دولت‌های استعماری بیش از پیش نمایان شده است.

تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، تأثیری شگرف در "اتحاد و بیداری" جهان اسلام داشت و همه ساله در خرداد ماه، تمامی مسلمانان جهان با “بینش، بصیرت، شناخت، برادری و آگاهی” رحلت جانگداز آن امام همام را به سوگ می نشینند.


اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد به تمامی ملت ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم شریف جزیره خارگ تسلیت عرض می گنم. امید آن دارم که سایه عنایات حضرت حق (عج) در راه حراست از آرمان های متعالی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم.

سرهنگ سیروس حیاتی

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ

 

کد خبر 25988

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار