پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
پیام تسلیت امام جمعه جزیره مقاوم خارگ به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع)

خارگ : حجت الاسلام و المسلمین کمالی امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفتند.

به گزارش خارگ آنلاین : متن پیام تسلیت امام جمعه جزیره خارگ حجت الاسلام و المسلمین کمالی به شرح ذیل میباشد

 

بسم الله الرحمن الرحیم
و ذکرهم بأیام الله

با سلام و درود بیکران خدمت ارواح مطهر شهدا و امام راحل و عظیم الشان انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که روح خدا در کالبد زمان و موهبتی الهی بود تا قبله ای جدید به سوی دلهای دنیازده ما بگشاید و پیکر بی جان مردمان بصیر و صبور ایران را با انقلاب اسلامی و فکر متعالی ولایت فقیه جان تازه ای ببخشد.
انقلابی که بذر آن به دست خود بنیانگذار کبیر انقلاب در قیام ۱۵ خرداد غرس گردید و با خون شهدا آبیاری شد و در پیچ و خم زمانه پر فراز و نشیب و با گذر از سختی های بسیار، امروز شاهد تنومندی شجره طیبه سروقامت انقلاب اسلامی هستیم!

امسال این خرداد پر حادثه با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توام شده و کسانی که هیچگاه دلسوز مردم نبوده اند اوهامی را در سر می پرورانند که در آن ملت با صندوق رای قهر کنند. حال آنکه تمام مشکلات به حق معیشتی جز با انتخاب درست حل نخواهد شد و ایمان داریم چنانکه مقام معظم رهبری نوید دادند این انتخابات بر خلاف خواسته دشمن با همت شما عزیزان به مایه عزت و سربلندی مردم ایران بدل شود ان شاءالله

 اینجانب شهادت امام صادق علیه السلام و سالگرد ارتحال پیشوای فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را خدمت رهروان ایشان و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، عزیزان را به رقم زدن حماسه ای دیگر در امتداد راه شهدا در انتخابات پیش رو دعوت میکنم.

شیخ موسی کمالی
۱۴/خرداد/ ۱۴۰۰

کد خبر 26001

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار