شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد

خارگ ـ سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ گفت: با مشارکت پرشور در انتخابات 28 خرداد ماه، پرچم‌دار حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی و افتخاری دیگر برای جزیره خارگ باشیم.

به گزارش خارگ آنلاین، متن سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ  به شرح ذیل است.

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

"هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد".مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) که؛ «در نهایت برنده اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود»، پرچم افتخار را به دستان آن هایی می سپارد که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایرانیان دارند.

ملت بصیر و آگاه ایران، طی ۴۲ سال گذشته با ایمان به آیه شریفه " إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم " و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات های مختلف شرکت کرده و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رأی همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق انداخته اند.

بدون تردید آوردگاه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز میعادگاهی دیگر برای همراهی و همکلامی ایرانیانی است که اعتلا، اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به خدعه ها و دسیسه های مزدورانی می دانند که آرمانی جز زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی ندارند و در راه رسیدن به این هدف، به هر ترفندی دست یازدیده و از هیچ تلاشی نیز فروگذار نکرده اند.

لذا روز جمعه ۲۸ خرداد و در حماسه سیاسی انتخابات ۱۴۰۰، همگی با هم، همدل و همصدا، از هر جناح و گروه و جریان سیاسی، پای صندوق های رأی می رویم تا ضمن ادای تکلیف سیاسی خود، با انتخاب شایسته ترین و بهترینِ کاندیداها، سرنوشت و آینده استان و کشور را به دستان نیکنامان متخصصی بسپاریم، که قصد دارند با برنامه های واقعی، جامع و کارآمد خود، راه های توسعه را هموارتر سازند، چرا که به فرموده امام راحل (ره)؛" ما مکلفیم به اینکه در امور دخالت کنیم. ما مکلفیم در امور سیاسی دخالت کنیم؛ مکلیفم شرعاً".

اینجانب با قدردانی از تلاش های مجریان، ناظران و بازرسان معزز که با بیطرفی کامل، برای برگزاری انتخاباتی امن و در عین سلامت، تمهیدات لازم را اندیشیده اند، نامزدهای محترم و هواداران بزرگوارشان که حفظ سلامت مردم در مقابل بیماری کرونا را در زمان تبلیغات شان مدنظر داشته اند، رسانه‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی که وظیفه خطیر آگاهی بخشی را به عهده داشته و دارند و از مردم عزیز جزیره خارگ که این عرصه را هم فرصتی برای حضور و همگامی می دانند، امیدوارم در این دوره نیز همچون گذشته، با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و در راستای تداوم حرکت های پرثمر ملت قهرمان ایران در طول سال های گذشته، با حضور گسترده و پرنشاط همه اقشار و گروه ها پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری به افتخارات جزیره بیفزاییم و خارگ این بار هم با قرار گرفتن در صدر جدول مشارکت ها، از دیگر مناطق پیشی بگیرد. ان شاء الله

 

سرهنگ حیاتی

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ

کد خبر 26642

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار