پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
وضعیت جوی استان بوشهر ناپایدار می‌شود/ احتمال بارش‌ باران
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع ناپایداری جوی در استان از امروز تا اواسط هفته آینده خبر داد و گفت: در این مدت بارش باران دور از انتظار نیست.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وزش جریانات جنوبی طی امروز تا اواسط هفته آینده در استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: از روز جمعه به تدریج ناپایداری‌های جوی از سمت جنوب استان وارد خواهد شد و ناپایداری‌های جوی متأثر از سیستم‌های فصلی به وقوع خواهد پیوست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به این وضعیت وقوع رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش تند باد در نیمه جنوبی استان و در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: این شرایط تا اواسط هفته آینده نیز در بخش‌هایی از استان بخصوص نیمه جنوبی استان و ارتفاعات، در برخی ساعات ادامه خواهد داشت.

مساعدی تاکید کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 28286
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار