جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
اجرای یک طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در بوشهر
ایسنا/بوشهر معاون اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: یک موافقت اصولی در زمینه اجرای طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در این استان صادر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی بوشهر، سکینه سالاری اظهار کرد: یک موافقت اصولی در راستای اجرای طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ و با زیر بنای ۳۰۲۰ مترمربع صادر شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: طرح با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد، که برآورد اولیه برای اجرای این طرح، اعتباری افزون بر ۱۴۸ میلیارد ریال است.

سالاری ادامه داد: یکی از مزیت‌های توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار جذب گردشگر، ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم است که با فعال شدن این مرکز گردشگری برای ۱۹ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی گفت: استان بوشهر با دارا بودن مرز آبی طولانی با خلیج فارس می‌تواند با توجه به قابلیت بالای گردشگری دریایی، نسبت به جذب گردشگر علاقه‌مند به این موضوع اقدام کند، که تمام تلاش ما این است تا زمینه ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه گردشگری دریایی را در این استان فراهم کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 28289
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار