سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
بمناسبت هفته تامین اجتماعی، رئیس و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی جزیره خارگ با بخشدار ویژه خارگ دیدار کردند.

خارگ : در راستای برنامه های هفته تامین اجتماعی در جزیره خارگ صبح روز گذشته رئیس و تعدادی از کارکنان تامین اجتماعی شعبه خارگ با بخشدار ویژه جزیره خارگ در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش روبط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ : در راستای برنامه های هفته تامین اجتماعی در جزیره خارگ صبح روز گذشته رئیس و تعدادی از کارکنان تامین اجتماعی شعبه خارگ با بخشدار ویژه جزیره خارگ در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.


در این جلسه که به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور حداقل تعداد همراه بود، ابتدا  سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ از زحمات بخشدار ویژه خارگ در حوزه تامین اجتماعی و همراهی ایشان قدردانی نموده و پیگیری امور و برنامه ریزی مدون توام با خردمندی و مدیریت جهادی و در صحنه را از ویژگی های بارز بخشداری‌ در یکسال گذشته برشمرد.


در ادامه این دیدار آقای ابراهیمی بخشدار ویژه جزیره خارگ ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ، فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را به جامعه کارگران و پرسنل این سازمان در جزیره خارگ  تبریک و تهنیت عرض نمودند. ایشان در ادامه صحبت هایشان سلامتی ،تندرستی و توفیق خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم خوب و شریف جزیره خارگ را برای این مجموعه خواستار شد.

کد خبر 28308

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار