شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تولید در استان بوشهر مطلوب نیست
بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش جدی همه دستگاه‌ها برای رفع موانع تولید در استان گفت: عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تولید در استان بوشهر مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال، تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت تولید در استان تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی را مد نظر داریم.

وی با اشاره به نقش و تأثیر مهم بانک‌ها در رونق تولید تصریح کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به طرح‌های حوزه تولید، رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران همکاری و مشارکت بهتر و بیشتری داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تولید در استان بوشهر مطلوب نیست افزود: پرداخت نظام بانکی به بخش تولید و طرح‌های اقتصادی باید تسریع شود.

وی توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های کشاورزی و شیلات را یکی از برنامه‌های مهم دانست و ادامه داد: تسریع در طرح برق‌رسانی در شهرک شیلات رود شور گناوه یکی از اولویت‌ها است که باید به صورت جدی دنبال شود.

گراوند از سرمایه‌گذاری بیش از ۹۰ میلیارد تومانی در شهرک رودشور خبر داد و بیان کرد: شهرک شیلات رود شور گناوه نقش مهم و تأثیرگذاری در جهش تولید در پرورش میگو دارد که باید برای مانع‌زدایی از آن اقدام شود.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات مناسب به استان‌ها خاطرنشان کرد: ۱۰۸ میلیارد تومان برای پرداخت به طرح‌های تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در قالب اشتغال‌زایی روستایی و عشایری به استان بوشهر ابلاغ شده که باید بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسریع کنند.

استاندار بوشهر گفت: هشت طرح تولیدی و اقتصادی استان بوشهر در ستاد ملی تسهیل رونق تولید در دستور کار قرار گرفته و مصوب شده است.

کد خبر 28309
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار