پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
درخواست امام جمعه بوشهر از وزیر بهداشت برای تخصیص واکسن
ایسنا/بوشهر امام جمعه بوشهر از وزیر بهداشت برای توجه ویژه به استان‌های جنوبی و تخصیص ۲۰۰ هزار دوز واکسن به استان بوشهر درخواست کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پی شیوع مجدد بیماری کرونا در جنوب کشور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نامه‌ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت با تشکر از تلاش‌های او و کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا، تقاضا کرد در دو عرصه تخصیص بیشتر واکسن و تسریع در واکسیناسیون افراد بالای پنجاه سال و همچنین افراد بالای چهل سال دارای بیماری‌های خاص در سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان، اقدام عاجل صورت گیرد و ۲۰۰ هزار دوز واکسن نیز به استان بوشهر اختصاص یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن نامه به شرح زیر است:

بِسم الله الرّحمنِ الرّحِیم

محضر مبارک جناب مستطاب دکتر سعید نمکی
وزیر محترم بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران

با سلام و عرض ادب و دعای خیر

در آغاز از تمامی تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان در عرصه‌های مختلف پزشکی به ویژه مقابله با بیماری ویروس کرونا تشکر و قدر دانی می‌نمایم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون آن تلاشگران حوزه سلامت و شفای همه بیماران را از خداوند متعال خواستارم.

بدین وسیله خدمت آن جناب معروض می‌دارم استان‌های جنوبی ایران: هرمزگان، خوزستان و بوشهر به علت شرایط خاصّ جغرافیایی، ارتباط بین المللی و تردّد بسیار جمعیت متنوع و سیّال می‌تواند کانون درگیری و شیوع این بیماری در فضای محلی و ملّی باشند همانطور که هم اینک دچار وضعیت حادّ بیماری کرونا هستند؛ بدین جهت تقاضا می‌شود در دو عرصه: تخصیص بیشتر واکسن و تسریع در واکسیناسیون مطلق افراد بالای پنجاه سال و همچنین افراد بالای چهل سال دارای بیماری‌های خاص در این سه استان، اقدام عاجل صورت گیرد.

بی تردید این اقدام دانش بنیان آمایشی، موجب مدیریت کارآمد پروژه درمان، کنترل و مهار چرخه انتقال این بیماری در گستره منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای خواهد بود.

شایان ذکر است که استان بوشهر در صورت تخصیص صد و پنجاه تا دویست هزار دوز واکسن می‌تواند تمامی یا بیشتر افراد مذکور را واکسینه نماید.

در پایان ضمن سپاس و تقدیر از کادر بهداشت و درمان استان بوشهر و گروه‌های جهادی، آمادگی تمامی نخبگان و نیروهای مردمی این استان ولایتمدار جهت همکاری و همیاری با آن مجاهدان عرصه سلامت اعلام می‌دارم.

موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام

کد خبر 28312
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار