جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مجوز ۳۰ مرکز کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان بوشهر صادرشد
بوشهر- مجری توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان بوشهر از صدور مجوز ۳۰ مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نرگس خورموجی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصلی ترین رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گسترش دانش و فناوری‌های جدید در کشاورزی و مهندسی سازی تولید است.

مجری توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با هدف نهادسازی غیردولتی، مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی برای عرضه و نشر دانش و انواع فن آوری ایجاد شده است.

وی بیان کرد: این مراکز محل فعالیت حرفه‌ای اعضای دارای پروانه اشتغال سازمان بوده و مهندسین می‌توانند در زمینه خدمات تخصصی از قبیل مطالعه، طراحی، اجرا، نظارت، راه اندازی، بهره برداری، کنترل و بازرسی، ارزیابی، تحقیق، تشخیص، مشاوره، اظهار نظر فنی، نظارت بر تولید و… فعالیت کنند.

خورموجی افزود: در راستای اجرایی کرد موارد فوق الذکر، این سازمان پویش هر هفته یک مرکز را در دهه مبارک فجر سال گذشته آغاز کرد و امروز پس از گذشت حدود ۲۰ هفته تعداد مراکز این استان به شماره ۴۰ رسیده است.

وی ادامه داد: هرچند این پویش پایان یافته است اما همچنان اعضای دارای پروانه اشتغال متقاضی مرکز در سطح استان و خصوصاً دهستان‌ها می‌توانند متناسب با رشته تحصیلی و زمینه فعالیت درج شده در پروانه اشتغال شأن نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

کد خبر 28352
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار