جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کشف محموله هزار میلیاردی کالای قاچاق در بوشهر
ایسنا/بوشهر سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور دوبه با بیش از هزار میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ منصوررضا عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مأموران پایگاه دریابانی بوشهر و ناوگروه شناوری یک فروند شناور دوبه با حجم بسیار زیادی کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر را شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: مقصد شناور به سمت یکی از کشورهای منطقه بوده که با تغییر مسیر در آب‌های داخلی کشور ایران و با ارائه مانیفست به مقاصد مختلف قصد تخیله بار از چندین مکان داشته است.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مقدار ۴۳۶ هزار و ۹۷۳ کیلوگرم پارچه، تعداد ۲۳ جعبه قطعات ریل و پایه ریل، ۲۴ عدد پالت باتری، یک هزار و ۸۷۴ کارتن لوازم جانبی موبایل و... از شناور دوبه کشف شد.

عزیزی با اشاره به اینکه دستگیری متهمان این محوله در دست پیگیری است، ارزش کالاهای مکشوفه را حدود یک هزار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و دریابانان با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان در حوزه دریایی مقابله می‌کنند.

انتهای پیام

کد خبر 28354
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار