جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
واکسیناسیون علیه کرونا در استان بوشهر سرعت بیشتری بگیرد
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: از مسئولان بهداشت و درمان می‌خواهم که واکسیناسیون علیه کرونا در استان بوشهر سرعت بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک دهه مبارک ولایت و امامت اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر در استان بوشهر با مجاهدت و هدایت‌گری، فرهنگ علوی را در استان ولایی بوشهر گسترش می‌دهد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان در معالجه بیماران کرونایی بیان کرد: از همه مردم تقاضا دارم دستورالعمل‌های بهداشتی را با دقت تمام مراعات کنند تا شاهد کاهش شیوع این بیماری باشیم.

امام جمعه بوشهر افزود: از مسئولان بهداشت و درمان می‌خواهم که در عرصه واکسیناسیون افراد ۵۰ سال به بالا و ۴۰ سال به بالای دارای بیماری‌های خاص و سپس واکسیناسیون عمومی تلاشی جهادی داشته باشند تا از این بحران ویروسی عبور شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تسلیت سالروز شهادت امام باقر علیه السلام اضافه کرد: امیدوارم در دنیا رهرو راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعت آن امام همام قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: امام باقر (ع) در شرایط خاص تاریخی، عهده‌دار امامت شد و از تحول سیاسی تغییر حکومت بنی امیه به بنی عباس استفاده کرد و علوم و معارف اسلامی را که می‌رفت نابود شود و تحریف شود احیا کرد و زمینه مدرسه بزرگ جهانی مکتب اهل بیت علیهم السلام را پایه گذاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک حلول روز عرفه و عید قربان تاکید کرد: روز عرفه، روز دعا، نیایش، معرفت، ایمان به ذات اقدس الهی و ایجاد تعهد به عبودیت الهی است.

وی با بیان اینکه عید قربان، روز کنارگذاری تمامی مظاهر ضد خدایی و دوری از گناه و معصیت است افزود: عید قربان نماد آمادگی برای قربانی کردن تمامی دوست داشته‌های خود در راه خداست.

کد خبر 28405
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار