جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۶۴ درصد ۶۰ ساله‌ها در دیّر واکسن کرونا زده‌اند
ایسنا/بوشهر رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: تاکنون از جمعیت ۵ هزار و ۱۰۰ نفری گروه سنی ۶۰ سال در شهرستان دیّر ۶۴ درصد واکسینه شده‌اند.

احمد آخوندی اظهار کرد: در ۱۰ روز از توزیع واکسن کوو ایران برکت تعداد ۹۰۰ دز واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان دیّر تزریق شده است و خوشبختانه شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از واکسن ساخت کشورمان هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان دیّر گفت: این مراکز در شهرهای بردستان، دوراهک، آبدان و بردخون در مراکز خدمات جامع سلامت و در بندر دیّر در محل استادیوم ورزشی و سالن هیئت پینگ‌پنگ برقرار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر اضافه کرد: برنامه واکسیناسیون کرونا روزانه در دو نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه و حتی روزهای تعطیل برقرار است.

آخوندی بابیان اینکه واکسن کرونا به‌اندازه کافی در این شهرستان موجود است تصریح کرد: واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا در حال انجام است و تاکنون از جمعیت ۵ هزار و ۱۰۰ نفری این گروه در شهرستان دیّر ۶۴ درصد واکسینه شده‌اند.

وی عنوان کرد: بردخون با ۷۶ درصد بیشترین و دوراهک با ۴۰ درصد کمترین میزان استقبال مردمی برای انجام واکسیناسیون کرونا داشته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر اضافه کرد: شهروندان بردستان با ۶۶ درصد، آبدان با ۶۳ درصد و دیّر نیز با ۶۳ درصد با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با توجه به فراهم بودن واکسن، شهروندان دیّری می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

انتهای پیام

کد خبر 28443
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار