چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
اجرای ۵۵۰۰ مورد لوله‌کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری
بوشهر - مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از انجام پنج هزار و ۵۰۰ مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان تحت حمایت فاقد گاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میری عصر شنبه در دیدار با استاندار بوشهر اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد و استانداری بوشهر مقرر شد پنج هزار و ۵۰۰ فقره لوله کشی گاز با همکاری دو دستگاه به مدت یکسال برای منازل مددجویان تحت حمایت و فاقد گاز خانگی انجام شود.

وی در ادامه بیان کرد: تا کنون ۱۵۰۰ مورد از این تعداد لوله کشی برای خانوارهای فاقد گاز خانگی انجام شده است.

میری با بیان اینکه میانگین هر فقره لوله کشی گاز هفت میلیون تومان بوده است گفت: برای کل این هزار و ۵۰۰ لوله کشی تا کنون مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع امدادی و کمک خیران پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح، بیشتر مددجویان روستایی هستند گفت:، امیدواریم تا پایان سال تمام خدمات پیش‌بینی شده لوله کشی گاز همه منازل مددجویان نیازمند به انجام برسد.

وی با بیان اینکه واگذاری انشعاب گاز از سوی شرکت گاز به مددجویان تحت حمایت رایگان است گفت: مددجویانی که تاکنون امتیاز دریافت انشعاب گاز را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه از کمیته امداد به شرکت گاز مراجعه نمایند تا در کم‌ترین زمان از این امکانات بهره‌مند شوند.

کد خبر 28495
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار