جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
دانش‌آموز تراز انقلاب باید یک مطالبه گر خوب باشد
بوشهر- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموز تراز انقلاب باید یک مطالبه گر خوب باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح یکشنبه در نشست اعضای ستاد طرح دانش‌آموز تراز انقلاب در گناوه اظهار داشت: دانش‌آموز تراز انقلاب باید دارای توانایی کامل در حوزه‌های علمی، پرورشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و آموزشی داشته باشد.

وی در مورد طرح تراز انقلاب و روش‌های پیشرفت این طرح توضیحاتی ارائه داد و افزود: دانش‌آموز تراز انقلاب باید نقش پررنگی در فعالیت‌های اجتماعی درون و برون مدرسه‌ای ایفا کند.

موحدی افزود: در تربیت افراد نقش آموزش و پرورش بسیار مهم و پررنگ است و در شرایط کرونایی معلمان ثابت کردند که بسیار فداکار هستند و تربیت دانش‌آموزان برای آنها حائز اهمیت است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش شهرستان گناوه می‌توانست آبستن خیلی حواشی و اتفاقات باشد ولی تعامل صداقت و تلاش اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش و مجموعه آن بهترین عملکرد را داشته‌اند و بدون حاشیه توانستند عملکرد خوبی بر جای بگذارند و این نشانه مدیریت خوب ایشان است.

جلسه اعضای ستاد طرح دانش‌آموز تراز انقلاب با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، احمد قاسمی رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل، غلامپور کارشناس امور تربیتی اداره کل و دبیر اجرایی طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اداره کل، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و دیگر اعضای این ستاد در آموزش و پرورش شهرستان گناوه برگزار شد.

کد خبر 28536
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار