جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی در خورموج داریم
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر خورموج با بیان اینکه عملکرد شهردار رضایت بخش است، گفت: شورای پنجم در حوزه عمرانی و فرهنگی کارهای خوبی انجام داده است و به شخصه نمره قبولی می‌دهم.

مهدی نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شورای پنجم اظهار داشت: مردم بهترین قاضی هستند ولی اگر به عملکرد شورای پنجم بپردازیم فعالیت‌هایی در این دوره صورت گرفت که قبل از آن انجام نشده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج افزود: در کنار کارهای عمرانی فعالیت‌های فرهنگی شورای پنجم هم چشمگیر بود و شخصاً به عملکرد شورا نمره قبولی می‌دهم گرچه بهتر و شایسته‌تر می‌شد برای مردم خوب و مؤمن کار کرد.

نصیری به اقدامات فرهنگی صورت گرفته اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری جشنواره نوروزی، همایش چهره‌های ماندگار و تعیین روز خورموج و نامگذاری کوچه کتاب و همکاری در چاپ لغت نامه گویش دشتی استاد هاشمی زاده از مهمترین این اقدامات است.

وی تصریح کرد: در حوزه عمرانی نیز پروژه بزرگ ممیزی و ساخت سایت دو آتش نشانی، تعیین تکلیف معاینه فنی خودرو، تعریض خیابان بازار صفا و خیابان شهید رجایی، تعویض تابلو کوچه و معابر، باز سازی و نوسازی بلوار بسیج و همچنین افزایش سرانه فضای سبز که از مطالبات جدی مردم بود بعد سال‌ها به سرانجام رسید.

نصیری از حسن انتخاب مجدد مردم تقدیر کرد و گفت: در این دوره ضمن ادامه فعالیت‌های دوره پنجم چه در بعد فرهنگی و چه در زمینه عمرانی باید به فعالیت‌های فرهنگی عمیق‌تر نگاه کرد.

وی خاطر نشان کرد: ازجمله کارهایی که باید دنبال کرد بحث بازنگری طرح تفصیلی شهر است که به جد پیگیر هستیم.

نصیری ادامه داد: در زمینه پسماند و تفکیک زباله و درآمدهای پایدار نیز قدم‌های مؤثری باید برداشته شود همچنین در خصوص شفافیت مالی و عملکردی شهرداری و فرآیند حل مشکلات شهروندان نیز باید چاره اندیشی کرد.

رئیس شورای شهر خورموج در خصوص شورای جدید نیز گفت: تاکنون با برخی از منتخبین شورای شهر نشست‌هایی برگزار شده ولی نشست پنج نفره برگزار نشده است و رایزنی‌هایی در خصوص هیأت رئیسه و انتخاب شهردار صورت گرفته و امیدوارم در روزهای آینده به نتیجه مطلوب برسیم.

نصیری توانمندی علمی و اجرایی، رزومه و عملکرد مناسب، قانونمندی، مردم داری، برنامه محوری را از مهمترین ملاک‌های انتخاب شهردار از نظر خود عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه رضایت از عملکردها هیچ وقت مطلق نخواهد بود، یادآور شد: هر مسئولی در زمان تصدی تمام تلاش و فعالیت خود برای خدمت به مردم به کار می‌گیرد و شیخیانی شهردار خورموج هم از این قاعده مستثنی نیست.

نصیری اضافه کرد: ایشان زحمات زیادی در زمان مسئولیت خود برای شهر کشیدند و توانستند به طور نسبی رضایت شورا و مردم را کسب کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز بر روی برخی گزینه‌ها از جمله شهردار فعلی صحبت شده و این رایزنی‌ها ادامه داد و انتظار داریم مردم به شایعات توجه نکنند و قطعاً ما به دنبال افراد قوی و با برنامه ریزی هستیم.

کد خبر 28571
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار