جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
برگزیدگان مهرواره محله همدل استان بوشهر معرفی شدند
بوشهر- پس از برگزاری جلسه داوری آثار برتر محله همدل استان بوشهر برگزیدگان این مهرواره در سطح استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه داوری آثار رسیده به مهرواره محله همدلی بعد از ظهر دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضا کمیته داوران در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

در این جلسه تمام آثار ارسال شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان اعضا شرکت‌کننده در جلسه به ارزیابی و داوری آثار مورد نظر پرداختند.

پس از بررسی‌های انجام گرفته و احتساب معدل امتیازهای داوری و پیامک‌های مردمی استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری با کسب ۹۰ امتیاز به عنوان نخست استانی دست یافت و به مرحله کشوری راه یافت.

اکرم غیب اللهی با کسب ۸۴ و مصطفی بدری با کسب ۸۲ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم مهرواره‌ی محله‌ی همدلی استان بوشهر را به دست آوردند.

برگزیدگان مهرواره محله‌ی همدل استان بوشهر معرفی شدند

گفتنی است، جشنواره «مهرواره محله همدل» رویکردی مشارکت محور در قالب انتقاد غیرمستقیم است که علاوه بر بیان مشکلات و کمبودها، تلاش می‌کند با فرهنگ‌سازی طرح مشکلات و بیان مسئله توسط مردم و با احساس مسئولیت و همدلی دلسوزانه مشکل را رصد کرده و نسبت به رفع آن به ارائه راهکار بپردازد.

سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه این مدل جدید تلاش می‌کند تا مشکلات حوزه‌های مختلف محلات و شهرها توسط خود شهروندان شناسایی شده و برای رفع این مشکلات مدل گفتمانی حل مساله را نهادینه کند تا بدون دغدغه مسائل یاد شده برطرف و زمینه توسعه در ابعاد مختلف مهیا شود.

کد خبر 28668
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار