پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
فضاهای فرهنگی در شهرستان گناوه افزایش می یابد
بوشهر- مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته فضاهای فرهنگی در شهرستان گناوه افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری صبح سه‌شنبه در مراسم افتتاح سه کتابخانه روستایی در شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای طرح راهبردی توسعه فرهنگی و اجتماعی ۳۱ شهرستان کشور، فعالیت‌های خوبی در شهرستان گناوه به عنوان یکی از شهرستان‌های مورد نظر وزارت کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با محوریت سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌های بسیار خوبی در قالب این طرح انجام شد گفت: یکی از برنامه‌های شاخص این طرح توسعه فضاهای فرهنگی در روستاهای شهرستان گناوه با استفاده از ظرفیت‌های موجود بود که خوشبختانه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و نظارت فرمانداری به خوبی انجام شد.

مظفری با بیان اینکه عدم پیش بینی استقرار نهادهای فرهنگی و اجتماعی در روستاها از مهمترین چالش‌های اجتماعی در روستاها است افزود: کتابخانه‌ها و مساجد می‌توانند کمبود فضاهای فرهنگی و اجتماعی در روستاها را جبران کنند.

وی تصریح کرد: کتابخانه‌ها می‌توانند با مشارکت خانواده‌ها به مرکز مدیریت کنترل آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی در روستاها تبدیل شوند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان برای راه اندازی این سه کتابخانه را مورد تقدیر قرار داد و افزود: علاوه بر بر فرماندار گناوه، بخشداران مرکزی و بخش ریگ، دهیاران و شوراهای اسلامی این سه روستا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، و حوزه هنری استان در تأمین کتاب، در کنار دفتر امور اجتماعی بوده‌اند.

کد خبر 28701
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار