شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
ارتفاع موج دریا به ۱.۵ متر می‌رسد/ وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گفت: ارتفاع موج دریا به ۱.۵ متر می‌رسد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی این هفته با وزش جریانات غالباً جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعاتی از ظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در سطح استان، اغلب در ارتفاعات شمال شرق، شرق و در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر در برخی نقاط عمدتاً نواحی جنوبی و ارتفاعات استان با احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و در هنگام وزش تندباد لحظه‌ای ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 28728
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار