پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
سند توسعه و پیشرفت ستادهای نماز جمعه استان بوشهر تدوین شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سند توسعه و پیشرفت ستادهای نماز جمعه استان بوشهر تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به معرفی شهدای شاخص سال استان بوشهر اظهار داشت: نهادهای فرهنگی استان بوشهر و رسانه‌ها با برنامه ریزی خوب از این دو شهید شاخص گزارش‌هایی تهیه کنند که به جامعه استانی و ملی شناسانده شوند.

وی با گرامیداشت دهه ولایت و امامت خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خصوصاً نهادهای فرهنگی برنامه‌های مؤثری برای این دهه داشته باشند. غدیر شمع فروزان و جریان بی غروبی است که همه باید به کمک بنیاد غدیر این کار بزرگ را به سرانجام برسانند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اولین نمازجمعه بعد از انقلاب بیان کرد: از همه ستادهای نماز جمعه و شورای سیاستگذاری که در خدمت استان هستند تقدیر می‌کنیم، نماز جمعه در سطح ملی و استانی خدمات شایانی ارائه کرده است و از همه عزیزان قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به تدوین سند جامع مساجد استان بوشهر افزود: این سند به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان ارائه شود و مورد بررسی اعضا قرار گیرد و اگر چیزی اضافه نشد این سند را به عنوان سند جامع تصویب می‌کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: شهرستان به شهرستان زیر نظر ائمه جمعه محتوای این سند را با همکاری نهادهای مربوطه آموزش دهید. اگر شرایط بیماری اجازه داده حضوری برگزار شود و اگر نشد دوره مجازی را برگزار کنید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: گزارش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در مورد سند جامع مساجد و همچنین مجمع قرآنی استان امیدوارکننده بود.

وی بیان کرد: از رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر تشکر می‌کنیم که کارهای خوبی را در ستادهای نماز جمعه طراحی کردند و باعث افتخار استان شدند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: سند توسعه و پیشرفت ستادهای نماز جمعه استان بوشهر در افق ۱۴۰۴ طراحی شود. ماه آینده پیش نویس ارائه شود و سپس رونمایی شود.

کد خبر 28730
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار