جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا در بوشهر/ مردم بیشتر مشارکت کنند
بوشهر- استاندار بوشهر از افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و گفت: در تعطیلات پیش‌رو ورود خودروهای غیربومی به استان بوشهر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست ستاد استانی کرونا در بوشهر اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نظام سلامت تلاش گسترده‌ای را در راستای مقابله با این ویروس داشته است و این خدمات شایسته تحسین و تقدیر است.

وی با تقدیر از جامعه بهداشتی و درمانی در مقابله با کرونا اضافه کرد: با افزایش مراکز تجمیعی برای واکسیناسیون در شهرهای استان بوشهر شاهد سرعت‌بخشی به روند واکسینه‌شدن مردم استان هستیم.

استاندار بوشهر افزایش مراکز واکسیناسیون را در کاهش تجمع و دسترسی راحت مردم به واکسن کرونا بسیار مهم دانست و بیان کرد: واکسن به اندازه کافی برای گروه‌های سنی تعیین شده در استان بوشهر وجود دارد.

وی با اشاره به ورود ۹۰ هزار دز واکسن کرونا به استان بوشهر در هفته گذشته خاطرنشان کرد: روزانه ۱۰ هزار واکسن به گروه‌های سنی اعلام شده در استان بوشهر تزریق می‌شود و با افزایش مراکز تجمیعی می‌توان روزانه ۲۰ هزار تزریق واکسن در استان بوشهر انجام شود.

گراوند خواستار همکاری مردم خصوصاً در جنوب استان بوشهر برای دریافت واکسن کرونا شد و ادامه داد: با این روند تزریق واکسن کرونا به گروه سنی بالای ۵۰ سال تا هفته آینده تمام می‌شود.

وی با ابراز نگرانی بابت افزایش تعداد بیماران مبتلا طی روزهای اخیر افزود: روز گذشته ۶۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان بوشهر اضافه شد و شاهد ثبت بیشترین تعداد بستری بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در یک سال و نیم گذشته بودیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: با دستور دادستان بوشهر و از طریق سازمان اموال تملیکی تجهیزاتی نظیر کولر و لب‌تاب در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار می‌گیرد تا ۲۵ تخت جدید در مراکز درمانی استان اضافه شود.

وی خواستار تلاش فرمانداران استان برای افزایش مراکز واکسیناسیون در شهرهای پرجمعیت استان بوشهر شد و افزود: در تعطیلات پیش‌رو ورود خودروهای غیربومی به استان بوشهر ممنوع است و در صورت تردد این خودروها برگشت داده می‌شوند.

کد خبر 28758
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار