پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
وضعیت بیمارستان‌های بوشهر نگران‌کننده است/ ثبت روزانه ۵۰۰ مبتلا
بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت بیمارستان‌های بوشهر گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۵۰۰ نفر در استان بوشهر به کرونا مبتلا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری عصر سه‌شنبه در نشست ستاد کرونای استان بوشهر اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش میزان ابتلاء به کرونا در استان هستیم و روزانه بیش از ۵۰۰ نفر مبتلا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر از مرز ۶۰ هزار نفر گذشته است افزود: تاکنون در این استان بیش از هزار و ۳۵۲ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری می‌شوند خاطر نشان کرد: اکنون ۵۰۸ نفر در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت انتقال بیماری در مناطق گرم، خشک و دارای شرجی و رطوبت بسیار شدیدتر از دیگر مناطق است که باید پروتکل‌های بهداشتی سخت‌گیرانه رعایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تکمیل تخت‌ها در اکثر مراکز درمانی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: اکنون در بیمارستان‌های مرکز استان بوشهر ۵۰۹ نفر بستری هستند که بسیار نگران کننده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اضافه کرد: خدمات به بیماران کرونایی بدون وقفه در مراکز درمانی استان بوشهر ادامه دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

کد خبر 28761
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار