پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
۶۰ ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در گناوه برگزار می شود
گناوه- دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان گناوه گفت: بالغ بر ۶۰ ویژه برنامه در دهه امامت و ولایت امسال در شهرستان گناوه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

عبدالحمید شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت و به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی و پیام غدیر در جامعه، امسال نیز برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای با در نظر گرفتن وضعیت کرونایی شهرستان توسط ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان گناوه تدارک دیده شده است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان گناوه افزود: امسال نیز مانند سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم برنامه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و تعداد محدود و با همکاری ادارات و نهادها، هیئت‌های مذهبی و مردم مؤمن شهرستان برگزار و از صفحات و فضای مجازی نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در دهه امامت و ولایت امسال بالغ بر ۶۰ ویژه برنامه از سوی ستاد مراسم دهه امامت و ولایت در شهرستان گناوه تدارک دیده شده است که این برنامه‌ها با برپایی دعای پرفیض عرفه آغاز و تا پایان این دهه مبارک ادامه دارد.

شیخی بیان کرد: پرچم سبز علوی همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت با همکاری شهرداری بندر گناوه در ساحل این بندر به اهتزاز درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: آذین بندی و نورافشانی کوچه‌ها و محلات و خیابان‌ها در شهر و روستاهای شهرستان، برگزاری مسابقات مجازی، سخنرانی، مدیحه سرایی، جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی به صورت مجازی، ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان با رعایت نکات بهداشتی، از دیگر برنامه‌های این دهه مبارک است.

وی اضافه کرد: همایش به سوی غدیر، مسابقه خطبه خوانی غدیر، جشن ولادت امام هادی (ع)، برپایی ایستگاه کودکان غدیری و ایستگاه سلامت،، پخت و توزیع نان صلواتی در چند محله، برگزاری پویش هر خانه یک غدیر، برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته با موضوع غدیر نیز از دیگر برنامه‌ها است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر گناوه خاطرنشان کرد: اجرای سرود خیابانی، جشن سادات و تجلیل از سادات رزمنده و جانباز و خانواده شهدای سادات جلیل القدر، برپایی و آذین بندی موکب بین راهی انصار الحسین (ع) گناوه، کاروان شادی در شهر و روستا، و جشن مباهله از دیگر برنامه‌های محوری دهه امامت و ولایت در شهرستان گناوه خواهند بود.

کد خبر 28763
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار