پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
عید قربان مجالی برای رسیدن به شرافت و بندگی خداوند است
گناوه- امام جمعه گناوه گفت:عید قربان روز بسیار بزرگ و در حقیقت قربانگاه نفس و مجالی برای رسیدن به شرافت و بندگی خداوند است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک این عید بزرگ و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید قربان روز بسیار بزرگی و در حقیقت قربانگاه نفس و مجالی برای رسیدن به شرافت و بندگی خداوند است همانگونه که حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) دو پیامبر بزرگ امر الهی را اطاعت کردند و در مسلخ گاه زندگی بار دیگر مراحل امتحانات الهی را به مؤمنان حقیقی نشان دادند و این تلنگری برای عیار دلدادگی بندگان مخلص و حقیقی است.

امام جمعه گناوه با اشاره به آغاز دهه امامت و ولایت افزود: روز عید غدیر افضل اعیاد الهی است و باید این عید بزرگ هر چه باشکوه‌تر گرامی داشته شود.

عید قربان مجالی برای رسیدن به شرافت و بندگی خداوند است

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان جهان به مناسبت ایام حج گفت: اگر چه سال گذشته و امسال به دلیل شیوع کرونا همه واجدین و مشتاقان بیت الله الحرام و مدینه منوره نتوانستند در مراسم حج حضور پیدا کنند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی این استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در زیارت بیت الله را امتحانی گذرا خواندند و با تاکید بر لزوم کم رنگ نشدن پیام‌های حج مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به ویژه آمریکا را از جمله پیام‌های متعالی حج دانستند.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبری در این پیام مهم ادامه داد: امروز در جهان ۶۰ کشور مسلمان با منابع سرشار الهی وجود دارد در حالی که دیده می‌شود عقب ماندگی در میان این کشورها بیشتر است و تنها راه برون رفت از این وضعیت مقاومت در برابر دشمنان و متجاوزان غربی است.

عید قربان مجالی برای رسیدن به شرافت و بندگی خداوند است

کد خبر 28784
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار