جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
استان بوشهر امروز و فردا گرما و شرجی بالایی خواهد داشت
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا در استان بوشهر شاهد گرما و شرجی بالایی خواهیم بود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا با وزش جریانات غالباً جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعاتی از ظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در سطح استان، اغلب در ارتفاعات شمال شرق، شرق و در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط، عمدتاً نواحی جنوبی و ارتفاعات استان با احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی فردا گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد لحظه‌ای گاهی بیش از ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 28797
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار