چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - Wednesday, 17 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
رفع مشکلات حوزه آب در روستاهای شهرستان عسلویه با جدیت دنبال شود
بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات حوزه آب در روستاهای شهرستان عسلویه با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر چهارشنبه در بازدید از تأسیسات آب‌شیرین‌کن اخند اظهار داشت: رفع مشکلات آب در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی به مشکلات قطع آب در روستای بستانو در شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات حوزه آب در این روستا و دیگر روستاهای این منطقه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مدیر کل آبفا استان بوشهر قول دادند که برخی از مطالبات و بدهی پیمانکار خصوصی در اوایل هفته پیش رو پرداخت خواهد شد.

وی افزود: برای پرداخت سایر مطالبات پیمانکار و تأمین بودجه تعمیرات در مدار قرار گرفتن دو دستگاه دیگر به منظور افزایش حجم آب سایر روستاهای مجاور روز دوشنبه هفته آینده به اتفاق بخشدار چاه مبارک و پیمانکار تأسیسات با مدیر عامل آب و فاضلاب کشور دیدار خواهند داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین دیداری را با تعدادی از جوانان شهرستان عسلویه برگزار کرد و اقدامات خود در طول یکسال و میزان جذب اعتبارات را تشریح کرد.

احمدی افزود: پیگیری پروژه‌های مرتبط با راه‌های برون شهری، آب و برق، آلایندگی، مشکلات حوزه ورزش، تبدیل وضعیت حق التدریسی ها و استفاده از نیروهای توانمند شهرستان در پست‌های مدیریتی از مواردی بود که در دستور کار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این اقدامات انجام شده و برخی هم در حال پیگیری است که انشاالله به مرور شاهد برخی از این اقدامات مؤثر و ارزشمند در شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 28798
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار