چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - Wednesday, 17 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
تفرقه و باندبازی سم مهلکی در مسیر فعالیت شوراهای شهر است
ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از  ضرر و زیان‌های اتفاق افتاده در برخی شوراها نتیجه تفرقه، دو دستگی و باندبازی در بین اعضای شوراست.

 عبدالکریم جمیری در نشست با منتخبین شورای اسلامی شهر دیلم اظهار داشت: شوراها یک مجلس محلی هستند که نمایندگان مردم در آن برای اداره امور شهری و امور مختلف تصمیم می گیرند و بر اجرای صحیح این تصمیمات نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی و همگرایی بین اعضای شورا برای پیشبرد امور و خدمت به مردم تصریح کرد: شوراها نقش مهم و تاثیر گذاری دارند و شما که با آشنایی از شرایط حاکم بر شهر و با برنامه و نگاهی نو به میدان آمده اید باید به همه قول ها و وعده هایی که به مردم داده اید عمل کنید.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همفکر و همراه بودن اعضای منتخب شورا توفیق بزرگی است که زمینه را برای انجام کار تیمی تاثیرگذار فراهم کرده است.

جمیری بیان کرد: آن چیزی که می‌تواند اثر گذار باشد و نقش شما را در عمل و اجرا مثبت نشان دهد حفظ وحدت است، شما باید باور داشته باشید که یک نفر نیستید و به صورت جمعی برای حل مسائل اندیشه کنید.

وی با بیان اینکه تفرقه و باندبازی سم مهلکی در مسیر فعالیت شوراهای شهر است، گفت: خیلی از  ضرر و زیان‌های اتفاق افتاده در برخی شوراها نتیجه تفرقه، دو دستگی و باندبازی در بین اعضای شوراست، اگر در میان شما تفرقه افتاد سست خواهید شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان بوشهر با بیان اینکه مشاوره های غلط از بیرون شورا باعث اختلاف و تفرقه خواهد بود، اظهار کرد: اگر با تحرکات بیرونی وحدت بین اعضای شورا از بین برود، کمترین اراده و تصمیم شورا نیز عملیاتی و اجرایی نخواهد شد و اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه است از بین خواهد رفت.

جمیری گفت: موضوعات و مشکلات شهر دیلم را بیابید و اولویت بندی کنید و هدفمند در راه حل این مشکلات با وحدت گام بردارید.

وی تاکید کرد: بنده بدون هیچ محدودیتی هرچه در توان دارم در راه خدمتگزاری به مردم به میدان خواهم آورد تا به حل مشکلات کمک کنیم و بتوانیم برای دیلم کار مفیدی انجام دهیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم یک وظیفه قطعی و عبادی است خاطرنشان کرد: در همه مراحل آمادگی داریم که  در مجرای خاص و قانونی خود کارها را دنبال کنیم  که به حول قوه الهی مشکلات رفع خواهد شد و در این راستا فارغ هر نوع نگاه سیاسی  کمک خواهم کرد.

انتهای پیام

کد خبر 28811
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار