پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
آتش‌سوزی و ناآرامی در شهرستان‌های گناوه و دشتستان صحت ندارد
بوشهر- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش‌سوزی و ناآرامی در شهرستان‌های گناوه و دشتستان صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ جهانبخش طهماسبی اظهار داشت: با توجه به انتشار کلیپ‌هایی مبنی بر ناآرامی و یا آتش سوزی در شهرهای گناوه و برازجان از سوی معاندین خصوصاً در کانال‌های تلگرامی و القا شکل گیری تجمعات غیرقانونی بهمراه آتش سوزی در ۴۸ ساعت گذشته، شایان ذکر است که محتواهای منتشر شده، کذب بوده و به هیچ عنوان در روزهای اخیر شاهد شکل گیری تجمع یا نا آرامی در این شهرستان‌ها نبوده‌ایم و این تصاویر و کلیپ‌ها مربوط به سالیان گذشته و شهرستان‌های مختلف بوده است.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم گرانقدر خوزستان در بحران آبی پیش آمده و امیدواری به رفع مشکلات معیشتی این عزیزان با توجه به اجرای جهادی مجموعه اقدامات بموقع همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول، تاکید کرد: با افرادی که به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش خاطر هم استانی‌های عزیز، کلیپ یا مطلبی دروغین را در فضای مجازی منتشر کنند، برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: از مردم شریف استان هم تقاضا داریم تا از بازنشر اینگونه محتواهای بی اساس و فاقد منبع موثق خودداری کنند.

کد خبر 28888
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار