سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
نام و یاد شهیده مدافع سلامت خارگ در مرتفع‌ترین قله استان فارس طنین انداز شد

خارگ :‌رئیس هیات کوهنوردی جزیره خارگ گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهیده مدافع سلامت جزیره خارگ شهیده سهیلا خراسانی و ارج نهادن به مدافعان سلامت جزیره خارگ تیم ۱۲ نفره کوهنوردی جزیره خارگ موفق به صعود به قله ۳۹۱۸ متری بل مرتفعترین قله استان فارس شد.

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار خارگ آنلاین اظهار داشت : تیم ۱۲ نفره کوهنوردی جزیره خارگ موفق به صعود به قله ۳۹۱۸ متری بل مرتفعترین قله استان فارس شد.

وی افزود: این صعود با هدف گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهیده مدافع سلامت جزیره خارگ شهیده سهیلا خراسانی و ارج نهادن به مدافعان سلامت جزیره خارگ در طول سال‌های همه گیری ویروس کرونا انجام گرفت.

رئیس هیات کوهنوردی جزیره خارگ تصریح کرد: هیات کوهنوردی جزیره خارگ از ابتدای فعالیت خود علاوه بر اینکه تمرکز جدی بر روی رشد و پرورش کوهنوردان بالقوه جزیره خارگ داشته است سعی کرده در کنار ورزش فعالیت های فرهنگی را در سرلوحه کار خود قرار دهد که از جمله این فعالیت ها گرامیداشت و ثبت نام شهدای گرانقدر جزیره خارگ بر روی قله های ایران بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کوهنوردی علارغم خطراتی که در پیش رو دارد ولی در نهایت ورزشی انسان ساز است که در جزیره خارگ با تمام محدودیت ها کوهنوردان خارگی با همت و تلاش خود توانستند نشان دهند می‌توان با برنامه ریزی دقیق و اصولی به بلندای قله ها رسید .

دشتی زاده در پایان یادآور شد: برنامه های متنوعی چه از لحاظ استعدادیابی و تقویت مهارت ها و همچنین ارتقا سطح کیفی و کمی کوهنوردان جزیره خارگ در پسا کرونا تدوین نموده ایم تا زمینه رشد و شکوفایی بیشتر را فراهم سازیم.

کد خبر 28930

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار